פתיחת חשבון פייסבוק עסקי או פתיחת דף פייסבוק עסקי?

מדריך צעד אחר צעד פשוט זה זה תגלה מה נכון יותר עבורך, פתיחת חשבון פייסבוק עסקי או פתיחת דף פייסבוק עסקי?

תגלה איך לעשות את זה מקצועי, מהר, נכון ובחינם ותקבל את כל הטיפים כדי שתוכל להגיע למקסימום חשיפה לגולשים בפייסבוק.

לצערי, הרבה בעלי עסקים בארץופותחים דף עסקי בלי להגדיר אותו היטב ולכן נשארים מאחור ומפסידים לקוחות. .

אם חשוב לך למשוך לקוחות מפייסבוק, תמשיך לקרוא.

הרבה אנשים שואלים איך פותחים חשבון פייסבוק עסקי בעוד שהם למעשה צריכים לפתוח דף פייסבוק עסקי.

אז מה ההבדל?

דף פייסבוק עסקי הוא דף שמנוהל מתוך חשבון הפייסבוק האישי הרגיל שלך.

פתיחת חשבון פייסבוק עסקי זה אומר שאתה בעצם פותח פרופיל פייסבוק חדש בנוסף לחשבון הפרטי שלך.

חשוב שתדעו שהחזקת יותר מחשבון פייסבוק אחד מנוגדת לכללי פייסבוק.

אם פייסבוק תזהה ריבוי פרופילים היא עלולה לחסום לך אותם בתור פעילות חשודה. לא פשוט לשחרר את החשבון שוב במקרה כזה.

נכון, פייסבוק לא בדיוק אוכפת את המדיניות שלה אבל אם אתה רוצה להמנע בעתיד מעוגמת נפש ומסגירה פתאומית של החשבון העסקי שלך – אז פשוט תרכז את הפעילות העסקית שלך בפייסבוק בדף עסקי.

פרופיל פייסבוק פרטי מוגבל ל- 5000 חברים בלבד בעוד שבדף עסקי אין מגבלה שכזו. במידה ותגיעו למגבלה, תצטרכו לבצע המרה ואז אתם תאבדו בדרך מדדי נתונים וצפיות חשובים.

ייתרונות חשבון פייסבוק פרטי

החשיפה ניתן להשיג חשיפה גבוהה בהרבה בעזרת חשבון פייסבוק פרטי לעומת חשבון פייסבוק עסקי. הסיבה לכך פשוטה – כסף. פייסבוק רוצה שתשלם על חשיפה ללקוחות.

פרסום חינמי בפייסבוק – פרסום פוסטים בקבוצות אפשרי רק בעזרת שימוש בפרופיל האישי. לא ניתן לעשות זאת בעזרת הדף העסקי.
רוצה ללמוד איך לפרסם חינם בפייסבוק? את המדריך המלא לפרסום חינמי בקבוצות בפייסבוק תמצא בקישור הזה.

למה חשוב לפתוח דף פייסבוק עסקי?

65.86% מהגולשים בארץ מחזיקים חשבון פייסבוק. זה צריך להוכיח לך שפייסבוק לא מת.

לא מאמין, כנס לאתר https://www.socialbakers.com/statistics/facebook/pages/total/israel/ ותראה את המסות של האנשים בדפי פייסבוק פופולריים.

ביבי נתניהו לדוגמא מחזיק בדף פייסבוק עסקי עם 2 435 854 עוקבים, פשוט מטורף.

לכן חשוב שגם העסק שלך יהיה בתמונה, ולכן חשוב שתפתח דף פייסבוק עסקי עכשיו במידה ואין לך.

דף פייסבוק עסקי יכול לשמש אתך כדי לקדם את העסיק, כדי למשוך לקוחות להרשם לרשימת התפוצה שלכם, כדי לגרום ללקוחות להתקשר אליכם וכדי לייצר מודעות למותג שלך.

דף פייבוק עסקי מאפשר לך לנהל קשר ישיר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים ולקבל מהם משוב יקר מפז.

במידה ותחליט לנצל את מנוע הפרסום המשוכלל של פייסבוק לטובת העסק שלך תגלה שלא ניתן לעשות זאת בלי דף פייסבוק עסקי.

כמו כן תוכל להקצות בעלי תפקידים לדף ולהעביר אותו לניהול חיצוני.

איך פותחים דף פייסבוק עסקי?

במידה ויש לך כבר חשבון פייסבוק עסקי ואתה מעוניין להמיר אותו לדף פייסבוק עסקי כל מה שעליך לעשות זה להכנס לחשבון הפייסבוק העסקי שלך ובשורת החיפוש העליונה להקליד "המר פרופיל לדף". משם תעקוב באופן פשוט אחרי ההוראות…..

שלב 1: נכנסים לחשבון הפייסבוק האישי

הכנס לחשבון הפייסבוק האישי שלך ובחר בתפריט "צור" שמופיע בתפריט העליון (ראו תמונה):

ואז מהתפריט שנפתח יש לבחור באופציה הראשונה "צור דף"

שלב 2: בחירת דף פייסבוק עסקי מתאים

כעת ייפתח תפריט צור דף

לצורך פתיחת דף פייסבוק עסקי לחץ על הכפתור התחל שנמצא מתחת לאפשרות "עסק או מותג"

שלב 3: פתיחת דף פייסבוק עסקי

יש להכניס בשדה הראשון שם הדף את שם העסק שלך.

בשדה קטגוריה יש להקליד מילה שמתארת את העסק / השירות שלכם בצורה הכי נכונה.
ברגע שתתחיל להקליד את האות הראשונה פייסוק תציג לך תפריט אפשרויות מתאים.


בחר את האפשרות המתאימה ביותר, אל תסתבך ותתלבט יותר מדי, ההשפעה של הבחירה ממש מינורית.

פשוט בחר את הקטגוריה שמתארת הכי טוב את העסק שלך.

אני לדוגמא עוסק בשיווק באינטרנט אז בחרתי לצורך הדוגמא בקטגוריה פרסום / שיווק.

 

השלימו את שאר הפרטים: רחוב, עיר, מדינה, מיקוד ומספר טלפון.

לחץ על הכפתור הכחול continue להמשך ואז תמתין בסבלנות מספר רגעים…..

שלב 4: בחירת תמונת פרופיל לדף הפייסבוק העסקי

לחץ על הכפתור כדי העלות לוגו של העסק במידה ויש לכם.

אם לא, לא נוראלחצו על הלחצן דלג, תמיד תוכלו להשלים ולהוסיף תמונה מאוחר יותר.

שלב 5: בחירת תמונת נושא לדף הפייסבוק העסקי

תמונת נושא טובה היא כזו שמציגה את העסק או השירות שלכם בצורה הטובה ביותר.
אפשרות אחרת היא להעלות תמונה אישית שלכם, מהסיבה הפשוטה שזה עוזר מאוד לייצר אמון. זכור שעסקים עושים עם אנשים ובלי אמון אין עסקים.


גם כאן, אם אין לך תמונה זמינה במחשב להעלות או שאתה ממש לא סגור מה לבחור, פשוט לחץ על הכתפור "דלג"

מזל טוב – יש לכם דף עסקי חדש 🙂

שלב 6: שיפצורים מהירים

מזל טוב, פייסבוק תעביר אותך אוטומטית לדף העסקי החדש שלך שייצרת 🙂

אצלי זה נראה כך. הדגשתי וסימנתי 3 דברים בעמוד שאני רוצה שתעשה דבר ראשון (העזר בתמונה למטה)

  1. ברגע שהכנסת תמונת פרופיל ותמונת נושא פייסבוק הפכה את זה לפוסטים. מיותר, ממליץ למחוק את הפוסטים האלו מהדף עכשיו. פשוט לחץ על שלושת הנקודות בקצה העליון של הפוסט ובחר באפשרות הסתר מציר הזמן.
  2. אם יש לך אתר או דף נחיתה להשארת פרטים, לחץ על הכפתור "הוסף לחצן". בחר מהרישמה את הכותרת את השם שהכי מתאים ללחצן והכנס כתובת אינטרנט של האתר שלך או של דף הנחיתה.
  3. ,לחץ על צור שם משתמש לדף כדי שיהיה ללקוחות קל למצוא אותך ולתקשר איתך.

שלב 7: מעדכנים בדף פייסבוק עסקי את סעיף האודות

העיקרון הוא פשוט,

מלא את כל הפרטים שפייסבוק מבקשת בצורה מדוייקת ובכך תבטיח שמנוע החיפוש המשוכלל של פייסבוק יציג את הדף העסקי שלך ללקוחות הנכונים. לא תמלא, לא תוצג….

איך מעדכנים את פרטי "אודות" ? לוחצים על הכפתור "הצג עוד" ואז בתפריט שנפתח מקליקים על "אודות".

 

לאחר שנפתח עמוד "אודות" פשוט מלא את כל הפרטים, מדוייק ככל הניתן. תיאור טוב יעזור למנוע החיפוש של פייסמלא אבוק להציג את דף העסק שלך לאנשים שמחפשים. זכור שאנשים שמפשים באופן פעיל יכולים להיות לקוחות חמים שמוכנים לקנות עכשיו. תן להם הזדמנות למצוא אותך.

טיפ: חשוב מאוד להקליק על "ערוך אודות" (מודגש מטה בצהוב) ולהכניס בשתי משפטים תיאור מדוייק של העסק שלך ותועלת עיקרית ללקוח. דמיין שאתה יורד עם לקוח במעלית ויש לך פחות מדקה להציג את העסק שלך.

טיפ: לחץ על "הסיפור שלנו" (מודגש בצהוב), הכנס כאן תמונה וכתוב סיפור רחב יותר עליך ועל העסק. חשוב שאנשים יכירו אותך וכך יווצר אמון ראשוני בינך לבין הלקוחות הפוטנציאלים.

שלב 8: מעלים פוסט ראשון לדף פייסבוק עסקי

רוצה שהלקוחות ישימו לב לעסק שלך? ייתנו לך לייקים?

זה אומר שאתה צריך לפרסם תוכן איכותי, יותר מהמתחרים שלך כדי לקבל התייחסות מהלקוחות.

לכן עדיף שתשקיע בכתיבת פוסט אחד איכותי, מושקע עם ערך גבוהה ולא 10 פוסטים שטחיים ללא ערך בכלל.

קדימה תתחיל להעלות פוסטים מעניינים.

טיפ 1: כדאי לא להגזים, לא להתלהב מדי כי חשיפת יתר יכולה גם להזיק לעסק שלך ולגרום ללקוחות להפסיק להגיב ולהתייחס. עד שני פוסטים בשבוע זה ממש מספיק.

טיפ 2: כדאי לעדכן אחת למספר חודשים את התמונות בדף העסקי, זה יופיע בתור פוסט חדש ומניסיון, זה יכול לגרום לעניין ותגובות חיוביות מהלקוחות.

שלב 9: יוצרים חשיפה גדולה בזמן קצר לדף הפייסבוק העסקי החדש שלכם

בצד השמאלי של הדף העסקי בדרך כלל תוצג לך רשימה של החברים והמשפחה שלך.

שלח להם תזמנה לעשות לייק לדף העסקי שלך.

זה יאפשר לך לקבל חשיפה ראשונית מהירה לדף הפייסבוק העסקי החדש שלך תוך זמן קצר.

זהו סיימנו,

במדריך הזה למדת את ההבדל בין פתיחת חשבון פייסבוק עסקי לבין פתיחת דף פייסבוק עסקי.

קיבלת את כל המידע הנחוץ, כדי לצאת לדרך עם דף עסקי תקין ומקצועי. כל שנותר לך זה ליישם.

אשמח לקבל תגובות כאן למטה ובמידה ותרצה טיפים בלעדיים שיזניקו את השיווק של העסק שלך קדימה אתה מוזמן להצטרך לניוזלטר שלי.

3 תגובות

  1. פינגבק:איך לפרסם בפייסבוק בחינם? - שיווק באינטרנט לעסקים קטנים - פוליצר שיווק

  2. פינגבק:פרסום ממומן בפייסבוק מדריך לבעלי עסקים קטנים - שיווק באינטרנט לעסקים קטנים - פוליצר שיווק

  3. פינגבק:מהן שלוש דרכים הכי טובות להשיג לקוחות חדשים בעזרת פרסום בפייסבוק? - שיווק באינטרנט לעסקים קטנים - פוליצר שיווק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *